Week 7: Wicked, Science Museum en The Tower - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Heide - WaarBenJij.nu Week 7: Wicked, Science Museum en The Tower - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Heide - WaarBenJij.nu

Week 7: Wicked, Science Museum en The Tower

Door: Danielle van der Heide

Blijf op de hoogte en volg Danielle

26 Februari 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Maandag 20 februari 2017

Wow, het is alweer week 7! Zo jammer dat het zo snel gaat. Ik heb het enorm naar mijn zin hier. Maandag ben ik op mijn stageadres bezig geweest met foto’s bewerken en videos editen. Tussen de middag heb ik karnemelk aan Andrew gegeven. Hij vond het maar raar dat we in Nederland karnemelk drinken. Ook had ik mergpijpjes meegenomen. Hij probeerde mergpijpjes uit te spreken. En hij deed dat eigenlijk best goed! “Meorgpojpjes’, haha geweldig! Om 17:00 uur vroeg Andrew aan mij of ik vanavond mee wilde naar een lecture bij de Royal Geographical Society! Ja heel graag zelfs haha. Dus maandag ben ik met hem meegegaan naar een lecture van James Raffan, een Canadese explorer die onderzoek doet naar Global Warming. Hij is naar de Artic Circle geweest en heeft daar een aantal jaren herhaaldelijk een bezoek gebracht. Tijdens zijn reis heeft hij verschillende bijzondere mensen ontmoet en dingen gedaan. Hij vertelde zijn verhaal en hij vertelde dit op een leuke en interactieve manier. Na de lectuur bracht Andrew mij bij de B&B. Maria had heel lief eten bewaard. Dus ik kon gelijk eten om 20:45 uur.

Dinsdag 21 februari 2017

Dinsdag ben ik bezig geweest met foto’s en video clips bewerken. Dinsdag ben ik iets eerder weggegaan van stage zodat ik ’s avonds naar Wicked kon gaan. Het theater zat helemaal vol en ik zat lekker in het midden. Een van de beste plekjes. Lekker genoten van de voorstelling het was de moeite dubbel en dwars waard!

Woensdag 22 februari 2017

Woensdag weer lekker aan de slag geweest. Ik heb Toby uitgelaten in het bos. Ik had woensdag een rokje aan en ik had de laarzen van Andrew geleend. Dus de kleding combinatie was niet geweldig. Dus daar liep ik met te grote laarzen en mijn rokje door het bos aan het lopen met het kleine hondje. Na de frisse neus ben ik weer aan de slag geweest. Ik kreeg gratis kaartjes van Andrew om naar een soort circus voorstelling te gaan in Holborn, bij de Peacock theater. Heel erg leuk! Ik was onder de indruk. De show was gisteren in premiere gegaan.

Donderdag 23 februari 17

Donderdag heb ik weer mijn alledaagse klusjes gedaan. Lekker foto’s bewerkt en gekletst met Andrew. Donderdagavond zijn Sarah, Sera en ik uiteten geweest bij die ene Chinees in China Town. Het was heel gezellig en het eten was ok. Voor een lekker toetje gingen we langs een Chinese bakkerij. Daar had ik vier kleine cakevisjes gevuld met warme custard.

Vrijdag 24 februari ’17

Vrijdag was een hele mooie zonnig dag. Andrew wilde eerst evening foto’s maken van London, maar de helikopter werd helaas voor iets anders gebruikt. Dus Hebben we besloten om de drone foto’s in Guilford te gaan maken. Gelukkig hebben we de foto’s en een aantal video’s gemaakt. Het weer was super en er was bijna geen wind. We gaan maandag kijken naar het resultaat, maar volgens mij zit dat wel goed. Ik ben benieuwd! Op het einde van de middag kocht Andrew nog twee lekkere brownies voor ons om op te peuzelen in de auto. Op de terugweg heb ik nog genoten van het uitzicht vanuit de auto. We stonden wel een paar keer in de file, maar dat was ook te verwachten.

Zaterdag 25 februari 17

Weekend! Dus dat betekent tijd voor leuke dingen. Zaterdag zijn Sarah en ik naar het Science museum geweest. Na een halve dag daar te hebben besteed zijn we even gaan winkelen in Covent Garden. Daarna zijn we uiteten geweest bij een Italiaans restaurant. De manager van het restaurant was heel druk met van alles bezig. Hij wilde heel graag nieuwe klanten die kwamen eten, maar wilde eigenlijk ook dat mensen die klaar waren met eten gelijk weer weg gingen. Dus Sarah en ik hadden geen haast. Wij wilden lekker eten en nog even blijven kletsen, maar in het restaurant moest alles snel. We kregen het eten en hadden bijna geen tijd om het rustig op te eten. We zaten allemaal heel dicht op elkaar. En er kwamen alleen maar meer mensen bij. Maar alle andere restaurants op Leicester Square zaten vol. Na het eten zijn Sarah en ik naar de film geweest, naar Hidden Figures. Een hele leuke en indrukwekkende film. Zeker een aanrader.

Zondag 26 februari 17

Vandaag zijn Sarah en ik naar The Tower of London geweest. Ik had toch wel heel veel zin om even te gaan kijken. Dat was het zeker waard. Het weer was niet heel slecht, maar een beetje mistig, miezerig en harde wind. Op het einde van de middag zijn we nog even naar een aantal winkeltjes geweest. Daarna zijn we weer teruggegaan naar de B&B.

Vanavond lekker vroeg op bed en morgen weer een nieuwe stageweek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Welkom op mijn profiel. Hier vind je al mijn reisverslagen en foto's.

Actief sinds 05 Jan. 2017
Verslag gelezen: 1134
Totaal aantal bezoekers 7161

Voorgaande reizen:

09 Januari 2017 - 11 Maart 2017

Stage in London

Landen bezocht: