Week 5:British Museum, Brighton, Chiswick - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Heide - WaarBenJij.nu Week 5:British Museum, Brighton, Chiswick - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Danielle Heide - WaarBenJij.nu

Week 5:British Museum, Brighton, Chiswick

Door: Danielle van der Heide

Blijf op de hoogte en volg Danielle

13 Februari 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Deze week was lekker rustig. Ik heb geoefend met de camera. Ik ben naar het British Museum geweest en heb genoten van Brighton en het Magical Lantern Festival in Chiswick.

Maandag 6 februari 17 t/m woensdag 8 februari 17

Drie hele rustige dagen. Ik ben bezig geweest met foto’s bewerken en gewoon stage lopen. Daarnaast heb ik gewinkeld en ben ik naar
het British Museum geweest. Dat was heel leuk en interessant. Ik ben vooral geïnteresseerd in de mummies en de Amerikaanse afdeling. Na een ochtendje naar het museum ben ik het centrum in gegaan. Het was mooi weer, dus het was heel druk in het centrum.

Ik ben dinsdag het park in geweest met Richard & Maria, van de B&B. Ze laten elke dag hun honden uit in een ander park. Dinsdag kon ik mee naar Arnos Grove Park. Een paar minuten rijden vanaf Bounds Green station. Het is leuk dat ze mij meenemen, want ik kom met het openbaar vervoer niet zo makkelijk bij deze plekken. En het is gezellig; de verhalen van Richard over de geschiedenis, want hij is geïnteresseerd in de historie en de verhalen van Maria. Ze geeft mij fotografie tips en praat graag over de wonderen van de natuur. Heel leuk ik kan hier uren naar luisteren!

Donderdag 9 februari 17

Donderdag heb ik clips bewerkt van Adrew zijn filmpjes vanuit de helikopter. Ik ben s’avonds naar een privé exhibitie geweest in de Braziliaanse ambassade. We werden door Maria uitgenodigd. Na de exhibitie zijn we met z’n allen uit eten geweest bij een Chinees restaurant in China Town. Heel anders dan de Chinees in Heerenveen! Haha je moet vooraf betalen en ze zitten het geld letterlijk naast je te tellen! Ik zat te eten en naast mij zaten twee oude vrouwtjes in hun 'kassaatje' het geld te tellen. Onvoorstelbaar! Dat ben ik niet gewend. Het eten was prima, maar de keuze was beperkt. Je kon kiezen uit rijst, kip met groenten en bami. Na het eten kregen we van Richard en Maria nog een kleine tour door het centrum van London.

Vrijdag 10 februari 17

Vrijdag heb ik lekker rustig aan gedaan. Wat foto’s en filmpjes van Andrew bewerkt. Daarna heb ik even met zijn hond gelopen in het park. Na een lange stagedag hebben Sarah en ik in de B&B heerlijk gegeten en zijn we vroeg ons bed in gedoken.

Zaterdag 11 februari 17

Lekker naar Brighton geweest zaterdag. Het sneeuwde en het was heel koud, maar we zijn gewoon lekker naar de pier geweest en we hebben heel veel foto’s gemaakt. De treinreis alleen al was heel leuk omdat we door de weilanden en heuvellandschappen reden. We hebben enorm genoten van het mooie uitzicht ook al konden we niet heel ver kijken doordat het mistig was en door de sneeuw. In Brighton zijn we naar Choccywoccodoodah geweest. De bekende Chocolatier in Brighton. Deze chocolatier heeft een eigen serie op TLC. Daarom wilde ik graag kijken hoe het is in het echt.

Zondag 12 februari ’17

Zondag zijn Sarah en ik naar het Chiswick light festival geweest. Heel grappig wij wisten niet waar wij precies moesten uitstappen, maar blijkbaar zaten er mensen voor ons die ook naar Chiswick House moesten. Dus we hebben hun gevolgd. Wat bleek nou, ze hadden google maps, maar wisten niet precies waar ze langs moesten. Achteraf waren we dus heel dichtbij en hebben we in cirkeltjes gelopen. Het festival zelf was heel leuk. We hebben veel verschillende lampions gezien en andere kunstwerken van licht.

Volgende week: Maandag 13 februari gaan we vliegen in een helikopter!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danielle

Welkom op mijn profiel. Hier vind je al mijn reisverslagen en foto's.

Actief sinds 05 Jan. 2017
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 7159

Voorgaande reizen:

09 Januari 2017 - 11 Maart 2017

Stage in London

Landen bezocht: